Verzending

 

Let op: wegens drukte kan het zijn dat je pakketje wat langer onderweg is dan je van ons gewend bent.

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bezorging binnen Nederland en België is helemaal gratis. Wil je je bestelling naar een ander land verzenden? Check de kosten hier.

 

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Je bestelling wordt verzonden door PostNL Pakketservice. Je bestelling wordt als pakket verzonden naar het door jouw opgegeven afleveradres. Als je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je het pakket online kunt volgen. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging dan probeert PostNL het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit weer niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag.
Daarnaast hebben we onze eigen bezorgservice: Silvercreek Delivery. Hierbij worden jouw bestelde items aan huis bezorgd door onze persoonlijke bezorger binnen een straal van 25km vanaf Arnhem.

 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Voor artikelen naar Nederland en België bedraagt de gemiddelde levertijd 1-4 werkdagen. PostNL levert alleen op dinsdag tot en met zaterdag.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Wanneer je bestelling klaar staat voor verzending, ontvang je automatisch een e-mail met daarin het track & trace nummer van PostNL. Door middel van deze link kan je jouw bestelling heel gemakkelijk online volgen. Wanneer dit niet het geval is kun je contact opnemen met 026 - 203 09 95 of mail naar klantenservice@silvercreek.nl.

 

IS VERZENDING NAAR HET BUITENLAND MOGELIJK?

Verzending is mogelijk over de gehele wereld. Wil je je bestelling naar een ander land verzenden? Check de kosten hier.