Betaling

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN OP SILVERCREEK.NL?

Bij Silvercreek vinden we service, gemak en veiligheid erg belangrijk. Online bieden wij je dan ook verschillende betaalmogelijkheden aan:
- iDeal (internetbankieren)
- MasterCard (creditcard)
- AfterPay/Riverty (achteraf betalen met digitale acceptgiro)
- MrCash (België) 

Om alle betalingen veilig en betrouwbaar te laten verlopen, gaan deze via payment provider Adyen. Eén van Nederlands grootste specialisten op het gebied van online betalingen. Hierdoor kunnen wij jou een veilig betalingsproces garanderen. Voor achteraf betalen in onze webshop en winkels, kan je gebruik maken van AfterPay/Riverty. AfterPay/Riverty voert het volledige achteraf betaalproces uit.

  

WAAROM WORDT MIJN AFTERPAY/RIVERTY BETALING NIET GEACCEPTEERD?

AfterPay/Riverty voert voor Silvercreek.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay/Riverty via e-mail ontvangt voor de betaling. AfterPay/Riverty voert een gegevenscontrole uit ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale acceptgiro. AfterPay/Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in de privacy statement van AfterPay/Riverty. Het kan voorkomen, hoewel je al eerder een bestelling achteraf hebt kunnen betalen, dat de mogelijkheid niet beschikbaar is en de betaling mislukt. Wil je weten wat de reden is? Neem dan contact op met AfterPay/Riverty via 020 7 230 270 of mail naar customercare@riverty.nl. Meer informatie over achteraf betalen vind je op de website: www.afterpay.nl.

 

HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG BIJ EEN RETOUR?

Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop kun je deze altijd terugsturen. Bij een retour krijg je het aankoopbedrag volledig terugbetaald inclusief verzend- en administratiekosten. Dit kan op twee manieren:

1. De eerste mogelijkheid is om je aankoop te retourneren in een van de OPEN32 winkels, zoals aangegeven op de pagina met onze verkooppunten, of in onze Flagship Store. Wanneer je retourneert in de winkel, wordt het aankoopbedrag binnen 5 tot 10 werkdagen op je bankrekening teruggestort. 

2. De tweede mogelijkheid is om je aankoop (op eigen kosten) via de post bij een PostNL servicepunt af te leveren. Wij verwerken je retour binnen 5 tot 10 werkdagen. Wanneer wij je retour verwerkt hebben, ontvang je binnen 1-5 werkdagen het aankoopbedrag terug op je rekening. Heb je gekozen voor Afterpay/Riverty? Dan ontvang je een aangepaste factuur of komt je factuur te vervallen.

  

HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE IN?

Je kortingscode inleveren kan in de winkelmand. Hier kun je de code invullen bij ‘kortingscode invoeren’. Het kortingsbedrag is vervolgens direct zichtbaar in je winkelmand.