Veilig winkelen bij Silvercreek

 

 

Shop whenever you want ... 24/7 online

Beste Silvercreek-klant,

Het zijn ongewone tijden, waarin we helaas tijdelijk de deur van onze Flagship Store in Breda moeten sluiten. Voel je 24/7 welkom op silvercreek.nl! Wij doen ons uiterste best om de positiviteit en service online te blijven bieden die je van ons gewend bent. Daarnaast brengen we op korte termijn nieuwe creatieve oplossingen voor service aan huis.

Stay safe & stay positive,
Team Silvercreek


Veelgestelde vragen

1. Ik heb een artikel achtergelaten in de winkel om te laten maken door de coupeur, maar de winkel is momenteel nog tijdelijk gesloten. Hoe kom ik dan alsnog aan dat artikel?

Na de reparatie van het artikel dat je achtergelaten hebt in de winkel, zullen wij contact met je opnemen. We zullen er samen met jou voor zorgen dat je dit artikel vooralsnog zo snel mogelijk gaat ontvangen.


2. Kan ik online een cadeaukaart kopen en deze online ook verzilveren?

Een cadeaubon is helaas alleen verkrijgbaar en te verzilveren in de fysieke Flagship Store in Breda. Vanaf het moment dat de winkels weer open zijn, is er weer de mogelijkheid om deze te verzilveren in de winkel.

3. Verandert er wat aan de bezorgservice en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De medewerkers van PostNL houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Bekijk hier alle maatregelen die PostNL hanteert. Vanwege het sluiten van onze winkels en drukte bij PostNL, kan de bezorging van jouw bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent. Naast PostNL hebben wij onze eigen bezorgservice in het leven geroepen: de Silvercreek Delivery. Wil jij graag persoonlijke bezorging aan huis? Kies dan voor deze nieuwe mogelijkheid.

4. Ik heb een artikel in de winkel gekocht en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkel is nog tijdelijk gesloten. Hoe kan ik dit nu doen?

Ons advies is om het artikel nog even bij je te houden. Vanaf het moment dat de winkels weer open zijn, heb je weer de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze Flagship Store. 


5. Ik heb een online bestelling geplaatst en wil deze graag ruilen/retourneren, maar de winkel is tot tenminste 20 januari 2021 gesloten en via het postkantoor betaal ik retourkosten. Hoe kan ik dit nu doen?

Ons advies is om het artikel nog even bij je te houden. Je hebt vanaf het moment dat de winkels weer open zijn de mogelijkheid deze gratis te retourneren of ruilen in onze Flagship Store. 

6. Hoe kan ik de service die jullie in de winkel bieden nu alsnog ontvangen? Ik vind het namelijk moeilijk om online iets te bestellen, omdat ik de kleding graag eerst pas.

Je kunt gebruik maken van AfterPay. Met AfterPay kan je thuis passen en achteraf betalen. Zo hoef je de deur niet uit! Eerst passen, later betalen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met onze klantenservice

 

Hygiëne maatregelen bij online bestellingen

Bij de verwerking van jouw online aankoop volgen we de richtlijnen vanuit het RIVM en wordt jouw pakket zorgvuldig door ons samengesteld.

  • Onze medewerkers op kantoor en in het magazijn dragen een mondkapje, net als in onze winkel.
  • Onze medewerkers op kantoor en in het magazijn wassen zeer regelmatig hun handen.
  • Bovendien werken we met extra reinigingsmiddelen om voorwerpen zoals handscanners en kratten schoon te houden.
  • Bij bezorging met handtekening voor ontvangst zal de pakketbezorger van PostNL, met jouw toestemming, tekenen voor ontvangst.
  • De levertijden zijn ongewijzigd en bedragen gemiddeld 2-4 werkdagen. Wil je jouw bestelling op tijd in huis hebben, dan adviseren wij om de artikelen op tijd te bestellen.