Veilig winkelen bij Silvercreek

 

Beste Silvercreek-klant,

Vanaf 3 maart ontvangen we jou graag weer in onze Flagship Store in Breda. Hoe leuk is dat? 

Bel ons, mail ons of stuur ons een berichtje via Instagram, plan jouw afspraak én wij zorgen voor de rest;) Naast een lekkere bak koffie, nemen we jou graag mee in de nieuwe voorjaarscollectie bomvol leuke items waar je goede zin van krijgt!

See you soon?

Daarnaast hopen wij dat je je 24/7 welkom voelt op onze webshop! 

Stay safe & stay positive,
Team Silvercreek

Veelgestelde vragen

1. Is jullie winkel open?

Vanaf 3 maart ontvangen wij jou graag weer in onze Flagship Store in Breda. Maak hier een afspraak. We would love to see you soon! 

2. Welke service bieden jullie mij bij shoppen op afspraak?

Je kan in onze winkel terecht voor stijladvies en shoppen op afspraak. Naast een lekkere bak koffie, nemen we jou graag mee in de nieuwe voorjaarscollectie bomvol leuke items waar je goede zin van krijgt! Wij bieden je graag weer de service zoals je die van ons gewend bent in onze winkel. 

3. Wanneer kan ik mijn winkelaankoop weer ruilen of retournern in de winkel?

Vanaf 3 maart ben je weer welkom in onze Flagship Store om je aankoop te ruilen of retourneren. Maak hier je afspraak.

4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Ik heb besteld, maar nog niks ontvangen.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk voor je in te pakken, klaar te leggen en te verzenden. Momenteel is het erg druk, waardoor de levertijd iets langer kan zijn dan je van ons gewend bent. We hope for your understanding! 

5. Hebben jullie mijn retour ontvangen? Ik heb deze geretourneerd via PostNL. 

Wij hopen dat jouw retour snel wordt afgegeven bij ons logistieke centrum. Bij het inleveren van jouw retour, ontvang je een track & trace code. Zie je op de website van PostNL dat jouw pakket netjes bij ons is afgeleverd, dan wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Normaal gesproken gebeurd dit binnen 5 werkdagen, maar dit kan in deze drukke tijden wat langer duren dan je van ons gewend bent.

6. Kan ik een cadeaukaart kopen en verzilveren?

In onze winkel is het mogelijk om een cadeaukaart te kopen of een ontvangen cadeaukaart te verzilveren. Maak hier een afspraak.

7. Welke hygiene maatregelen nemen jullie? 

Wij doen er alles aan om shoppen zo veilig mogelijk te laten verlopen. In onze winkels, op kantoor en in het logistiek centrum hanteren wij de richtlijnen vanuit het RIVM.

 

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met onze klantenservice