COVID19 - meest gestelde vragen

1. Ik heb een artikel achtergelaten in de winkel om te laten maken door de coupeur, maar ik wil niet langs de winkels gaan i.v.m. het Corona Virus. Hoe kom ik dan alsnog aan dat artikel?

Artikelen die in de winkel worden achtergelaten om te laten vermaken, worden na reparatie terug gestuurd naar de desbetreffende winkel. Het artikel blijft daar liggen totdat je in de gelegenheid bent deze op te halen.

 

2. Zijn de winkels nog open?

Alle Nederlandse OPEN32 winkels zijn open. Daar doen we met al onze collega’s heel erg ons best voor, maar shoppen zal de komende periode misschien wel wat anders gaan dan je gewend bent. Wij vragen jouw begrip hiervoor.

 

3. Zijn er aangepaste openingstijden?

Wij zijn geopend volgens de reguliere openingstijden, zoals je die van ons gewend bent. Bekijk de openingstijden per winkel


4. Kan ik online een cadeaukaart kopen?

De MyGiftCard/Cadeaubon is alleen verkrijgbaar in de fysieke OPEN32 winkels

 

5. Kan ik een reeds gekochte/gekregen cadeaukaart online verzilveren?

De MyGiftCard/Cadeaubon is alleen in te leveren in de fysieke OPEN32 winkels. Kun of wil je onze winkel liever niet bezoeken? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

6. Verandert er wat aan de bezorgservice?

De medewerkers van PostNL houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Bekijk hier alle maatregelen die PostNL hanteert.

 

7. Kan ik gewoon blijven bestellen?

Ja, zowel in de winkels als online kun je blijven shoppen. Let op; de winkels hebben gewijzigde openingstijden. Bekijk het hier.

 

8. Mag ik nog met cash geld betalen?

Je mag nog steeds met cash betalen, maar dan wel zonder fysiek contact.

 

9. Ik heb een artikel in de winkel gekocht en wil deze graag ruilen/retourneren, maar ik wil niet langs de winkels gaan i.v.m. het coronavirus. Hoe kan ik dit nu doen?

Onze klantenservice helpt je graag verder. Ze zijn te bereiken op 026 - 20 30 932.

 

10. Ik heb een online bestelling geplaatst en wil deze graag ruilen/retourneren, maar ik wil niet langs de winkels of het postkantoor gaan i.v.m. het coronavirus. Hoe kan ik dit nu doen?

Neem hierover contact op met onze klantenservice (026 - 20 30 932). Zij helpen jou graag verder.

 

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eens de volgende veelgestelde vragen.