Retour en garantie

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 026 -203 09 95 of mail naar klantenservice@silvercreek.nl. 

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankopen bij Silvercreek.nl, daarom heb je altijd een termijn van 14 dagen om over je aankopen na te denken en kan je de koopovereenkomst altijd zonder opgave van redenen ontbinden. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, zoals je ook in een winkel doet. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is. Annuleer of retourneer je de volledige bestelling, dan ontvang je het complete aankoopbedrag inclusief de verzend- en administratiekosten terug.

 

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Als je jouw aankoop wilt ruilen, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst. Het ruilen van een artikel kan in de winkels van Silvercreek, OPEN32 of BLUE32. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Het is ook mogelijk om via PostNL (op eigen kosten) een artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. 

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als je jouw aankoop wilt retourneren, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst. Retourneren is mogelijk op de volgende manieren: 

  1. Je kunt je Silvercreek artikel(en) retourneren in de winkel. Bij het retourneren van Silvercreek artikelen in de winkel, wordt het aankoopbedrag binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Retourneren is vrijblijvend mogelijk in de winkels van Silvercreek, OPEN32 en BLUE32. Vergeet niet de pak- en retourbon mee te nemen naar de winkel. Bij een volledige retour ontvang je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzend- en administratiekosten. 

  2. Je kunt je Silvercreek artikel(en) retourneren per post via een PostNL servicepunt. Bij het retourneren van je aankoop via de post, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort. Retourneren via de post is op eigen kosten, je betaald alleen de pakketkosten à € 6,95 (standaardverzending tot 2 kg). Op de retourbon staan de instructies en verzendgegevens.  Bij een volledige retour ontvang je het aankoopbedrag terug, inclusief de verzend- en administratiekosten. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel?

Retourneren in een Silvercreek, OPEN32 of BLUE32 winkel is vrijblijvend en helemaal gratis. Het retourneren van een aankoop via post brengt wel kosten met zich mee. Deze zijn als volgt: 

- Binnen Nederland, via PostNL € 6.95.
- Vanuit België, Luxemburg, of Duitsland €8,-.

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

- De ruil- en retourtermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling. 
- Retourneren is mogelijk in onze winkels (gratis) en via PostNL.
- Het artikel dient compleet met kaartjes, ongedragen (passen mag uiteraard wel) en onbeschadigd te zijn.
- Neem bij het ruilen en retourneren in de winkel altijd de retourbon mee. 
- Bij een complete retour ontvang je het aankoopbedrag terug inclusief de verzend- en administratiekosten. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Moet ik de AfterPay factuur betalen bij een (deel)retour?

- Stuur je een gedeelte retour, dan wordt de factuur automatisch door AfterPay aangepast. 
- Retourneer je de complete bestelling en heb je nog niet betaald, dan komt de factuur automatisch te vervallen. 
- Heb je al betaald, dan stort AfterPay het bedrag terug op je rekening. 
- In de winkel kan de betaling op je bestelling niet geannuleerd worden. 
- Bij een retour blijft de eventuele betalingsverplichting aan AfterPay bestaan. 
- Voor meer informatie of vragen over betaling via digitale acceptgiro, kun je contact opnemen met de klantenservice van AfterPay. 

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Hé, dat is erg vervelend. Wanneer je een product hebt ontvangen die je niet besteld hebt, zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Neem daarvoor contact met ons op via: 026 -203 09 95 of mail naar klantenservice@silvercreek.nl. Onze excuses voor het ongemak.


Ik heb een klacht, wat nu?

Wij vinden het belangrijk dat je blij bent met je nieuwe Silvercreek items en tevreden bent over de service die we leveren. Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van de producten of diensten zouden we dit graag willen horen, zodat we het probleem kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Neem daarvoor contact met ons op via: 026 -203 09 95 of mail naar klantenservice@silvercreek.nl.