Betaling

 

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden op Silvercreek.nl?

Bij Silvercreek vinden we service, gemak en veiligheid erg belangrijk. Online bieden wij je dan ook verschillende betaalmogelijkheden aan:
- iDeal (internetbankieren)
- MasterCard (creditcard)
- AfterPay (achteraf betalen met digitale acceptgiro)
- MrCash (België) 

Om alle betalingen veilig en betrouwbaar te laten verlopen, gaan deze via payment provider Adyen. Eén van Nederlands grootste specialisten op het gebied van online betalingen. Hierdoor kunnen wij jou een veilig betalingsproces garanderen. Voor achteraf betalen in onze webshop en winkels, kan je gebruik maken van AfterPay. AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit.

  

Hoe krijg ik mijn geld terug bij een retour?

Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop kun je deze altijd terugsturen. Bij een retour krijg je het aankoopbedrag volledig terug betaald inclusief verzend- en administratiekosten. Dit kan op twee manieren:

1. De eerste mogelijkheid is om je aankoop te retourneren in een van de OPEN32 of BLUE32 winkels, zoals aangegeven op de pagina met onze verkooppunten. In dat geval krijg je direct bij de kassa je geld terug. Wanneer je retourneert in de winkel, wordt het aankoopbedrag binnen 5 tot 10 werkdagen op je bankrekening teruggestort. 

2. De tweede mogelijkheid is om je aankoop (op eigen kosten) via de post bij een PostNL servicepunt af te leveren. In dat geval maken we het verschuldigde bedrag over op je bankrekening wanneer we het artikel binnen hebben en wanneer deze is gecontroleerd en verwerkt, dit is meestal binnen 5 tot 10 werkdagen. 

  

Waarom wordt mijn AfterPay betaling niet geaccepteerd?

AfterPay voert voor Silvercreek.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt voor de betaling. U kunt bij Silvercreek.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €300 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400. AfterPay voert een gegevenscontrole uit ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale acceptgiro. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in de privacy statement van AfterPay.Het kan voorkomen, hoewel je al eerder een bestelling achteraf hebt kunnen betalen, dat de mogelijkheid niet beschikbaar is en de betaling mislukt. Wil je weten wat de reden is? Neem dan contact op met AfterPay via 020 7 230 270 of klantenservice@afterpay.nl. Meer informatie over achteraf betalen vind je op de website www.afterpay.nl.

 

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Je kortingscode inleveren kan in het winkelmandje. Hier kun je de code invullen bij ‘kortingscodes’. Het kortingsbedrag is direct zichtbaar.